Friday, October 29, 2010

sebelum terlambat

tajuk kat atas macam dah tajuk drama je kan?hahaha..biasalah entry mesti kena gebang sikit..owh ye,hari nie xde buat apa2 pun..just duk kat rumah mengadap laptop and tengok tv..okay la,entry kali ini pasal orang2 di sekeliling kita yang kita sayang..hargailah mereka sementara mereka ada dan sentiasa berbuat baik pada mereka...ingatan pada saya dan pada anda2 d liar sana..

kisah ini terjadi pada diri saya sendiri..saya kurang menghargai beliau..tak perlu la saya mention nama dia kat sini tapi sekarang saya diberi kesempatan kali ke2 oleh Allah..hari ini saya lebih menghargai dia dan berusaha menghargai walau ape pun yang berlaku dan walau apa yang pernah dia lakukan...benci macam mana pun,buruk macam mana pun perangai dia,dia tetap akan saya hargai..dia yang saya maksudkan bukanlah kekasih hati saya tapi orang yang dekat dengan kita semua..

sekian dari saya untuk entry yang cukup pendek ni..ambil lah iktibar dari apa yang berlaku pada kita..belajar dari kesilapan..experiences is the best teacher!

thank you for reading!

No comments: