Friday, October 15, 2010

Apabila kebosanan melanda diri maka...

saya nie dah bosan sangat dah..xtau nak buat ape? facebook dah,blog dah,yahoo mail pn dah..apa lagi yang patut saya lakukan?hahaha..saya nak kerja la! still there's no answer..haish..kecewa hatiku ini tau tak? bole suggestkan pape tak yang menarik dan bermanfaat? selama ni mana ade aku wat bnde yang bermanfaat pun!hahaha..eh2,dah la mls nak bebel..lets the picture do the talking..macam kenal je trademark tu..ni blog saya so suka hati saya la nak letak gambar gedik saya..hahaha..baik letak kat blog kn? kalo letak kat fb,apa motif? perasankah? owh,nmpaknyer begitulah..masuk bakul angkat sendiri..tak salahkan nak perasan skali 2 kala?hihi..


mengapakah muncung tu mesti ada?hee..tnya ar dia nie..


ni pehal plak buat gaya shut up!


muke gedik sepanjang abad..ini gara2 my bf la..


muke konon2 tenang..hahaha

okay la..daa!

No comments: