Tuesday, February 21, 2012

Emas Oh Emas

Salam..

Hye! How are you?
Today I wanna share something about my opinion about gold..Yes,gold! hehehe..Perempuan memang tak boleh dipisahkan dengan emas tak tahu lah kenapa ek?hahaha..For me honestly,not like it..because I think nothing special about gold except the value. Maybe because my skincare does not suit enough with yellow color of gold..:(( Okay,I have to admit it..Dam

Orang kulit cerah cantik la pakai! Aku kulit yang tak berapa nak cerah ni? no no no..tak cantik la..tapi lain orang,lain pendapatnya ye dak? Bagi aku, aku tak suka sebabkan kulit aku yang sawo matang ni..( hati membuak2 nak putih kan kulit..motip?) hahaha..Kau gila? Orang putih nak gelapkan kulit,kita nk putihkan kulit..haaa,elok sangat lah tuu..Memang jenis tak bersyukur punya olang! :p

Emas ni kalau gadai,mau beribu riban,boleh kaya woo(kejap jelah kayanya). Bagi aku,kalau pakai pun setakat cincin kawen je(aww,sweet gitewww). Tapi masalahnya,aku dah macam mak datin,banyak sangat cincin di jari tembam ku ini..haha..Okay,bukan nak berlagak ye uols,tapi mmg kena pakai sebab tu ade mak mertua bagi,cincin merisik,cincin tunang dan gelang kawen..Kang tak pakai,haruslah kena jelingan manja mak mertua..hahaha..

I know ada setengah orang mmg obsesi(ingin ku gigit-gigit cuping telinga kecilmu) dengan emas,sampai tiap kali ade duit beli emas..woi,kaya nye! aku taknak lah beban kan bahu laki aku dengan masalah emas ini..Suami,baik tak isterimu ini?hahaha.. Masuk bakul angkat sendiri nampak!

Me lebih suka aksesori yang biase2 jer..Yang 10rggt gitew..hahaha..murah jer tak payah mahal2..janji aku boleh beli banyak..Rasa kaya dengan aksesori giteww..Awww...he2..

Okaylah,till next entry!
See you!

1 comment:

zahidah said...

cerita kt org. kan siasat mnaa tggl thu lah. hahaha