Friday, March 11, 2011

Salma Mentor 5 Memukau!

Hye semua! Selamat berhujung minggu!hehe..

Hari Jumaat je mesti semua suka kan? he,yela dah weekends so bole la nak rest apa yang perlu di restkan..haha..So,apa plan korang this weekends? Mine? Owh, I am so happy because my family nak g holiday dekat Kelantan cuti sekolah nie nak jumpa parent tunang saya...weeeeee...Okay la,apa pun yang korang plan nak buat cuti nanti,saya doakan yang terbaik dan take care ye..

Nape tibe2 Salma ea?hehe..Siapa dia tu? Ala,kalau korang tengok Mentor mesti tau punya lah..She's Erra Fazira's protege from Sabah! Yelah,kenapa dengan dia? hehe..I just wanna tell you guys about this girl has very powerful vocal and maybe boleh setanding dengan artis2 Malaysia and dia boleh terkenal all around the world (siapa tahu rezeki dia.kita rakyat Malaysia gak yg bangga) if ada recording company yang sanggup berhabis untuk Salma nie..Kiranya lepas Mentor nie ada la pihak2 yang sudi nak kembangkan bakat dia..

Kalau korang semua tengok Konsert Pengenalan ahad lepas mesti setuju kan dengan apa yang saya cakapkan ni? Bukan nak memuji tapi yela,sekarang ni kan susah kita nak tengok artis2 baru ada vokal yang mantap,kalau ada pun macam nak tiru artis yang sedia ada je..mesti ada yang nak sama..tak boleh ke kalau tak tiru?huhu..

Salama nyanyi lagu Bertamu di Kalbu nyanyian Jaclyn Victor..Dia nyanyi memang meremang lah! tak sabar nak tunggu ahad nie..Tapi ahad nie kumpulan A la pulak,Salma takde sebab dia kumpulan B..so,next 2 weeks baru boleh tengok..hehe..Okay la,apa kata korang layan jap lagu Salma nyanyi ni..have fun!






p/s: Doakan keselamatan umat Islam yang berada di Jepun..

No comments: