Tuesday, September 28, 2010

eeeeiiiii..geramnyer!

awak tau tak saya geram dengan awak?(apesal sopan sgt bahasa aku?)hahaha..abaikan la..huh! geram tau tak..dia je selalu nak menang..aku? kalah je...dah la kalo aku marah,dia marah aku balik..haish..b,tau tak sayang geram sgt kat b?tau tak? kalo ada depan mata nie dh lama aku tumbuk2 dada dia tp manja2 je..hak3..cubit2 smpai pipi bole arg tegur pakai blusher ke dia nie? ha,nak? eeeeeiiii...dia ni memang..sakit hati tau..pmpuan emo,biasa lah kn? ada time2 pmpuan nie emosi tak stabil..lelaki kena ar paham..tolong la paham..kalo tak paham gak..siap ar dia..tp syg tu tetap ada..yer,syg syg b..huhu.tp now,geram gila2 ah...xnk msg..nak ego gak! kalo dah 2,2 anak ke2 memang pyh ar..dua2 ego!hahaha..tgk ar sape menang...hrnie dh menang sbb dia msg dulu..tp td jual mahal..padan muka aku sape suh jual mahal kn dia da marah balik..asyik nk mrh jer..cium kang!hahaha..

2 comments:

fariza said...

cewahh..

mrh2 manje gtu..hihi

nway..hope happy 4ever k..;)

teenot said...

hihi..thanks!