Monday, July 12, 2010

~My 2 years housemates and love them...wink wink~

Okay,saya mula merindui mereka semua..kenapa? sebab dah tak tinggal sama2 la..huhu..apa yang mereka semua buat kat umah? tido? keje? tolong mak? belajar masak? tak pun online 24 hours?hahaha..mesti buat semua ni kan?..oooo..my roomates,apa korang semua buat? don't you miss me and the time when we buat video clip dalam bilik time final exam?haahaha..orang lain sibuk baca buku,kita meronggeng dalam bilik..maaf ye pada niz,yat and nurul..tapi yat kadang2 join jugak...

okay,gambar kat bawah nie nama dia ayeen..dia satu bilik dengan saya..ayeen,dah belajar kete ke? aku tengah nak belajar dah..cepat2 ye amik..orang lain dah ade,kita 2 je xde..malu ni..(dengan nada yang kuat,harap2 ayeen dengar)heee..dia ade bf handsome,nak tengok pegi la kat fb dia..haahaha..ayeen suke dengar lagu kuat2 sampai orang panggil pun tak dengar...dia pndai tau..dapat dean list every sem..and bila konvo nanti dia dapat anugerah naib canselor..mesti bangga kan? kembang kucup hidung kau orang puji...and congratulations..wishing you all the best dear!..mmuah!



ini nama dia Aliyin..Hai..nak berkenalan tak?huhu(maaf lupe saya dah berpunya la..
dalam erti kata lain dah ade bf) sorry..heee


        

gambar kat atas nie nama dia nizaini..nama manja dia niz atau ani..heee..okay,gambar ni kami ambik time tengah gedik2 nak try shawl..pastu amik2 gambar..haahaha..lawak la..macam zaman kanak2 dulu..okay,kteorg rapat since duk umah sewa nie la..dulu2 takut nak tegur sebab nampak cam garang je..so,bila dah kat umah sewa baru tau dia tak garang tapi baik..kteorg slalu kongsi masalah buah hati masing2..jap2 saya pegi bilik dia,jap2 dia datang bilik saya..nanges2...owh,nak nanges sama2 niz..kalau shopping pun sama2..haahha..JJ la tempat ronggengan kami..tak pun PKNS and Plaza Alam Sentral..owh,ye niz banyak baju and seluar..hahaha..senang je nak ingat pasal dia nie..miss the time kita share problem..huhu..sayang niz....




okay..next kita citer2 pasal dua orang dalam gambar ni pulak...hee..yang pakai shawl purple nama dia rahmah tapi nama comel dia yama..dia ni suka jerit bila ade orang kacau and sakat dia..yang lain2 la suke kacau dia termasuk la saya..hahaha..lawak2..yama nie dia suka shopping..and barang dia pun boleh tahan banyak..shawl dia pun banyak..pegi tengok almari dia,sampai koyak rabak sebab terlalu banyak barang..hahaha..yama ni minah rempit tapi dia baik,tak merempit secara haram...dia pegi kelas dengan moto ego die wrma putih..dia roomate saya and dia pun suka buat video clip,pastu menari,joget2 inang mak yong..breakdance semua la...hee..pastu dia suka simpan rahsia..ada scandal dengan tutttt..heee.tapi kadang2 citer gak...huhu..yama,rndu kat kau..ape kau tengah buat kat umah haa?!!


okay,yang baju hijau 2 nama dia nurul..nurul ni sanagat rajin orang nye..sebab tu la dia dapat pointer tinggi and dean list lagi..mesti bangga kn nurul? kalau sebut nama nurul farhana mesti orang dah tau and housemate lain dah tau yang nurul suka snap picture makanan,tak kesah la wertern ke,tradisional ke..yang penting makanan tu lawa...hahaha..dalam laptop dia ada 1 folder makanan yang cantik dan yummy..heee..nurul nie pendiam orangnye and selalu duk dalam bilik sorang2..kitaorg pggil duk gua..hahaha..nurul suka layan lagu sorang2 dalam bilik lepas habis study..woot woot..pelajar cntoh nie..nurul baik suka amik movie dari adik dia and games..nanti semua orang copy la games 2..ada 1 masa tuh,semua orang main game yang nurul amik dari adik dia..1 rumah pulun main..hahaha..comel je..game zombies vs plants..main tembak2 zombies..hahahahaaha



phewitt...ayu nyer gadis di atas..mau kah anda berkenalan?hee..nak no phone dia..okay,ni no dia 017-******...opps! mana leh bagi tau..huhu..okay, si gadis ni nama dia hayati..nama gadis dia yat..hee..dia nie suka merempit..tapi secara sah di atas jalan raya naik ego merah yang comel macam gadis ni..gadis nie belum berpunya,and sape yang berminat leh la isi borang..hahaha..yat,jangan marah no? im just kidding..yat memang suka online 24hours and dia la yang ajar pasal blog2 nie..so,dah terikut-ikut pulak...even dia online 24h,dia pndai..especially dalam bab business..kau jadi businesswoman la yat..hahha..dia sangat baik dan garang..owh,tak pe saya tak marah sebab saya pun garang..dia kata saya garang..1 yang special pasal dia,dia berdikari even dia the youngest dalm family..i salute la dia..dia tak menyusahkan orang..saya rapat dengan dia since masuk Uitm la..dia sabar je..

owh,saya skarg rndu mereka semua...nak duk tengok tv bersama2..turun makan di REDONE..malam je semua turun makan and semua cam tak tahu nak makan kat mana..BARRA 1 of the choices...sedap gak..kawan2 jom kita pegi lepak BARRA!!!!!huhu...hopefully we all still contact each other even nanti kita dah keje or kawen..jeng jeng jeng!!! spa nak kahwin dulu?hee..niz kot..ntah2 yat kawen dulu..okay,pape pun jangan lupe ajak kalau kawen..miss you all..mmmuaahhh!xoxo..

saya sayang mereka semua..mmuahh! Love you all!!!

okay la..smpai sini saje coretan saya...
teenot..

4 comments:

Ayeen said...

Alaa tini..so sweet la! aku juga merindui mu tini. baru semalam mimpi pasal korang kot. nmpk sgt rindu. hee. ;)

terima kasih atas pujian2 itu. malu mak nok :)

btw next year baru aku amik lesen. cis. ketinggalan lagi. haha

teenot said...

hee..most welcome..malu pe nyer nok!hahaha..eh,better amik lesen tahun nie sbb orang yang bagi ceramah tu cakap next year mahal..dalam 1800 and 30jam..wooo..lagi tough tau..

Yatre Hayati said...

heheh..thanks tini !!! btw tempek la gambar lain. market sikit posing. hahaha

:))

teenot said...

hahaha..malas nk cari..2 picture terbaru yang aku ada..hee..cantek pe gambar tu..