Tuesday, May 4, 2010

Pertemuan dan Perpisahan..

Setiap yg bertemu pasti akan b'pisah kn?hu3..begitu jugak ngan aku coz hr nie last paper and aku telah menamatkn pengajian aku selama 3thn..suka duka sepnjang belajar kt uitm akan d kenang smpai ble2 even aku belum lg nk blik la kn?..mcmm2 benda2 br aku blaja sepnjg kt sni, cnthnye:

-aku dpt tau perangai msg2 lpas 3thn(dulu bek je kn? mn nmpk ag belang)
-aku dpt tau ape yg org xske,ape yg d sukai,ape kegemaran diorg..pendek kte hmpir sume bnde dpt tau la..(yeke? tipuuu jer..he2)

lepas ni xtau nk jpe mcm mna..msg2 bkn dr negeri yg sma pn,even kalo sma pn bkn leh p jpa slalu.. skrg nie msg2 nk keje,smbg master n kot2 da ada yg nk kawen...sedih la..da dkt2 nk hbs sem nie,bru nk rpt2 ngan sume org,lpas nie mesti slau ingt kt classmate yg comey dan bek2...sorry yer kwn kalo ada t'kasar bhsa,t'singgung perasaan n annoying ngan aku ke..yg buruk dtg dr aku n yg bek dtg dr Allah s.w.t..

d cni d'selitkn beberapa keping gmbr untuk tontonan umum..he2


nie classmate aku..ade beberape org jer..


ini housemate aku sepnjang 2thn kt umh sewa kt sek 7..



nie tyme dinner sem 2..theme black n red.


ini ayin..rumate aku..


ni rahmah a.k.a yama..dr sem 2 kot start rpt..

ni mawar..plg rpt ngan aku n aku slalu tumpang die nek moto g class



ni membe plg rapat sepnjg 3thn..nme dia yat..dr sem 1 kteorg rapat..syg yat!

sedey la nk b'pisah ngan sume org..huk3..ade jodoh kte jpe yer kwn2..all the best n frenz 4 ever!!

salam sayang,
-teenot-

No comments: